Dezvoltare software ERP - Rosoftware House Craiova



Integrează module specifice pentru fiecare arie distincta de activitate a organizației (exemplu agricultura, producție, automotive, transport, abatorizare-tranșare, ferme animale – spor greutate) și module comune cu funcționalități complete in domeniul evidentei financiar contabile, a gestionarii resurselor umane (calculul salariilor și managementul informațiilor referitoare la personal) precum și in evidenta stocurilor, furnizorilor, a plaților si încasărilor.
Permite integrarea evidentei financiar contabile in cadrul operațiilor curente (intrări,ieșiri, încasări, plați) prin generarea automata a notelor contabile astfel eficienta utilizării sistemului este maxima concomitent cu o informare in timp real asupra situației organizației din punct de vedere al situației economico – financiare
Alocă la fiecare venit sau cheltuială pe centre de cost (departamente) astfel încât managementul să beneficieze de o oglindă reală a performantei organizației pe sectoare de activitate
Rulează într-o arhitectura client server, este optimizat pentru volume mari de date și lucrul in rețea

Facilitati

  • Permite definirea mai multor societati in cadrul programului, fiecare avand o baza de date proprie;
  • Permite controlul accesului utilizatorilor la program cu drepturi de acces specifice in functie de fisa postului de munca;
  • Permite definirea de nomenclatoare de firme, personal, materiale, imobilizari, planului de conturi, departamentelor de cost, planul de numerotare a documentelor;
  • Ofera facilitati de preluare automata a informatiilor valutare, permite verificarea VIES sau ANAF a firmelor partenere;
  • Permite definirea de restrictii suplimentare in introducerea documentelor astfel incat sa existe siguranta operarii la timp si in mod corect a acestora;
  • Suporta caracteristici extinse pentru nomenclatorul de materiale in functie de specific activitate (productie, comert, automotive, procesare carne etc, agricultura);
  • Furnizeaza cea mai rapida de interfata de creare facturi client / furnizor bazata pe sabloane si adaosuri comerciale pe grupe de materiale fata de pretul de gestiune;
  • Permite generarea automata de documente in cadrul operatiilor inlantuite;
  • Permite un mod de vizualizare dinamica (selectie coloane de afisat, adunare sume, filtre dinamice) in cadrul afisarii documentelor, a stocurilor, a situatiilor financiare;
  • Permite accesul direct din cadrul unui document sau a unei situatii la documentele interdependente;
CONTACT -
Str. Bariera Valcii, Nr. 251B
Craiova, Cp. 200 000, Jud. Dolj
Tel: 0351 431 976
web@softwarehouse.ro

Postări populare de pe acest blog

Trotineta electrica - brand Inokim Myway, Razor, Freewheel, Airwheel, Xplorer, Smart Balance, Balance Wheel - cumpara acum

Impozitarea din oficiu a persoanelor fizice

OMFP 147/2019 - Norme inchidere exercitiu bugetar 2018